
Onze huisregels
Herinnering
Als extra service versturen wij enkele dagen van tevoren een herinnering aan uw afspraak per e-mail.
U blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak, als u geen herinnering heeft gekregen hoeft dit niet te betekenen dat u geen afspraak heeft. Bijvoorbeeld omdat uw e-mail adres niet klopt.
Zeg uw afspraak tijdig af
Mocht de afspraak u onverhoopt niet uitkomen dan dient u dit minimaal 48 uur (= 2 werkdagen) van tevoren telefonisch/aan de balie door te geven (weekenddagen, nationale feestdagen en regionale feestdagen tellen niet mee als werkdag). Wij kunnen in dat geval zoeken naar een passende tijd voor een nieuwe afspraak. Wanneer u de afspraak niet tijdig afzegt, niet verschijnt of zodanig te laat komt zodat daardoor uw behandeling niet meer plaats kan vinden, zijn wij genoodzaakt om de kosten van de verloren tijd bij u in rekening te brengen. Bij veelvuldig afspraken niet nakomen binnen een bepaalde termijn zijn wij genoodzaakt u uit te schrijven.